Apbedīšanas birojs „Dievs Svētī” ieņem vienu no vadošajām pozīcijām Latvijas rituālo pakalpojumu nozarē vairāk nekā 20 gadus. Laika posmā no 2000. līdz 2019. gadam apbedīšanas birojs ir sniedzis vispusīgu atbalstu vairāk nekā desmit tūkstošiem klientu.
Kolektīva kredo – nodrošināt reālu palīdzību grūtā brīdī.
Viena no kompānijas vadības prioritātēm ir ieinteresētība kolektīva stabilitātē, kas nodrošina labas zināšanas par saviem pienākumiem, bagātu pieredzi un augstu profesionālismu.
Biroja darbības jomā ietilpst vispusīga apbedīšanas ceremoniju un pasākumu organizēšana. Apbedīšanas biroja „Dievs Svētī” darbības pamatvirzieni:
• klienta pilnīgs dokumentārs pavadījums;
• pasaulīgas ceremonijas;
• Latvijā pārstāvēto konfesiju un reliģiju ceremonijas;
• ekshumācija, pārapbedīšana;
• diennakts morga pakalpojumi;
• krematorijas pakalpojumi;
• katafalka pakalpojumi;
• apbedījuma vietu iegāde;
• sēru pasākumu organizēšana;
• sēru pasākumu noformēšana;
• zārki, urnas;
• bēru un rituālie piederumi;
• bēru vainagi un floristikas kompozīcijas;
• pieminekļu un kapakmeņu izgatavošana un uzstādīšana;
• kapu kopšana;
• “kravas-200” starptautiskā transportēšana;
• mirušo Latvijas iedzīvotāju repatriācija.Vairākus gadus pēc kārtas apbedīšanas birojs „Dievs Svētī” piedalījās valsts iestāžu konkursos, iegūstot tiesības nodarboties ar personu bez noteiktas dzīvesvietas apbedīšanas nodrošināšanu. „Dievs Svētī” direktors un īpašnieks Genādijs Vozņaks ilgāku laiku piedalījās Rīgas domes sēdēs apbedīšanas un likumdošanas dokumentu izstrādāšanas jautājumos attiecībā uz rituālo pakalpojumu sniedzošo firmu darbu.
Par savu galveno prioritāti „Dievs Svētī” uzskata tādas īpašības kā atbildīgums, drošība un sniegto pakalpojumu augstā kvalitāte, atzīmējot, ka lielākā daļa darbinieku strādā sabiedrībā no tās dibināšanas brīža.
Par priekšnosacījumu un vienlaicīgi motivāciju lēmumam iedziļināties rituālo pakalpojumu sniegšanas jomā „Dievs Svētī” dibinātājiem kļuva personīgā pieredze. Radinieka bēru organizēšana bija saistīta ar vairākām grūtībām un šķēršļiem gan no birokrātiskās, gan tehniskās puses. Visu detaļu meklēšana un izraudzīšanās gaidāmajām bērēm tuviniekiem, kuri jau tāpat atradās smagā emocionālā stāvoklī, bija saistīta ar papildu stresu, steigu, laika trūkumu un finansiālajiem zaudējumiem, jo nebija iespējas pieņemt optimālu lēmumu steigā un nebija pieejama pietiekama informācija. Viens no svarīgākajiem brīžiem jebkuras ģimenes dzīvē patiesībā pārvērtās haosā.
Pēc noteikta laika šī pieredze tika izanalizēta, un kļuva skaidrs, ka tik delikātā jautājumā kā mirušā izvadīšana lietderīga būtu kompleksa pieeja rituālo pakalpojumu sniegšanai. Skatiens uz procesu no klienta pozīcijas palīdzēja izstrādāt nākamās darbības koncepciju un koncepciju efektīvas palīdzības sniegšanai klientiem brīdī, kas saistīts ar ārkārtīgi lielu psiholoģisko slodzi.
Tad arī nostiprinājās priekšstats par kompānijas mērķi, kura būtība bija pozicionēt divus galvenos no tiem:
• kvalitatīvu pakalpojumu klāsta izveidošana visiem iedzīvotāju slāņiem pieejamā cenu diapazonā;
Darba dienās: no 9:00 līdz 16:00 Sestdienās: no 8:00 līdz 13:00 Svētdienās: slēgts
Darba dienās: no 9:00 līdz 16:00 Sestdienās: no 8:00 līdz 13:00 Svētdienās: slēgts
© 2020. Mājas lapu izstrāde, Hostings JM Holding
Konsultācijas laikā mēs sniegsim Jums visu nepieciešamo informāciju